lebiuh yunk, Errks
POSTED ON 29 October 2011
Peace be upon to you,

Naik bulu roma aku baca tittle entry kau doh, Hahaa. Macam mana lagi ai nak bagitahu uolls ni. Haritu kan ai dah tulis entry ni , apesal masih ada lagi yang macam tak paham bahasa je. Kalau ai nak kawan dengan uolls, ai sendiri yang akan add uolls k. Lagi satu kan, kenapa ada orang yang letak nama dia pelik habis. Dah elok-elok Muhammad bin Ahmad yang pegi letak Poppyeya Selmontee apesal, trollol. K ni aku reka, siapa terasa sorry boleh ? Tak reti aku nak nyebutnyeeeewr. Tolong lah.

Hiwhiw, aku mainTypejeatasni. Khamis lepas aku pergi perpustakaan Selangor. Ramai jugak orang di situ. Semua level full. Aleh-aleh kami duduk di karpet merah, watlek je. Memang bersepah barang-barang kiteorg. Mentang-mentang tempatnye luas, buat macam perpustakaan tu dia punye je. Hihi :') Solat zohor kat situ je. Balik around 3.30 p.m cemtu. Then pergi Seksyen 2 makan sebab makanan dekat kafe dah habis. Ikan keli cicah sambal belacan bergandingan bersama ABC memang mantop, hiwhiw.

Before sampai rumah mama singgah kedai beli handphone baru dia. Handphone lama kena curik. Who's the thief. You such a loser dudee, grr -___- Pastu pastu kite buat muka comel dekat mama sebab nak beli coolblog coolblog coolblog bukan goblog, hiwhiw. Kite punye flavour honeydew. Natasha lychee, Nadhirah cokelet pstu dia takmoh habiskan sebab rase cokelet tu pekat sangat. Hahaa.
Till here and thanks reading. Kbai :})