Awak, jangan ah cemni
POSTED ON 09 October 2011
Peace be upon to you,
 Tittle post mintak buku lima dush 
Ahah, lagu ni kelakar. funny. Ye kelakar sangat. BANYAK ? 
Tapi semuanya tak macam awak. Mereka lain sangat. 
Awak pemalu tak macam mereka, tiputipu kalau dekat wall tu penuh je gegurlz.
Kalau saya lelaki, bila saya suke saya cakap. 
Saya takmoh gegurlz lain main tepuk amaiamai sensorang. Kesian dia.
Then, awak semua janganlah buat hidden friend list saya dekat 
facebook  lebih banyak daripada friend list nonono. 
Saya rasa bersalah sangat sebab buat hangpa semua tertunggu-tunggu
 cehh, ayat bajet retisss, nyampah. Sebab saya takkan approve 
i- orang yang saya tak kenal even muka handsome 
mcm atok dan comel mcm mak saya. Sebab
i- saya tak heran kalau kawan saya tak cecah seribu 
ii- facebook tu saya guna untuk chat dengan kawan saya ja
iii- nanti kembar saya banyak, ghupenye admin dia awak. Eee takmoh takmoh
Saya mintak maaf dekat yang dah ter-add saya tu, cepat cancel balik !
Hihi. Saya sayang korang sebenarnya. Tapi saya lebih sayang diri saya.
Wehieew. K bai :})

p/s: iteew rindu dia, hari-hari itew tengok gmbar dia yg itew curik tu. 
kalau awak bace jgn marah eh