Kriuk, busy or lazy ?
POSTED ON 04 March 2012
Peace be upon you,
SAYA SANGAT RAJIN *amboi capital habis*
rajin untuk tidak selalu up-to-date this blog, Yeay.
Tekak saya tetiba terasa nak baham sebiji kek !!! Saya tahu awak baik hati. Awak beli yang ada banyak topping coklat then kita makan sama-sama k, hiks. Sekolah saya semalam ada persekolahan ganti tapi pengetua buatkannya sebagai Kejohanan Merentas Desa Sekolah-sekolah. Guess what
target untuk top50 tercapai, wuehhii
dan 


Yeay, dapat coklat dari raibena, Kau hado ? ngihhii. Malangnya rumah satria dapat nombor 4 daripada 5, merajuk weh merajuk T_T *kihkih*. Lepas habis tu saya, tasha dan nadhirah gerak kantin tolong bersihkan bilik koperasi, berhabuk *haccum*. Tetiba mak tasha datang jemput kiteorang balik, tapi tak siap lagi pun. Kesian cikgu dan lain-lain, sorry tau sorry. Sorry sangat. 

Sekarang urat kaki sedang menunjukkan tanda-tanda ketegangannya, hesh mengada. Acane nak gi sekolah ni, kihkih alasan dia. Petang tadi saya pergi tesco beli coklat alat tulis dan lain-lain. Dah turun dari escalator terus jalan ke tempat kakak yang jual marshmallow, wee ~ ;D Rabu, khamis, jumaat next week exam yubee satu *sedih*. Buku tak sentuh lagi *menangis*. Hmmmm *meraung*. Kbai