Bebby 2012
POSTED ON 01 January 2012
Peace be upon to you,

#1/1/12 I'm still alive, Thanks Allah.
Who's bebby ? How old are she ? Where did she come from ? 
Macam takde tittle yang lagi bagus, menarik, tertarik dan kau tidak menawan *Upsh*
Awak yang membaca, kalau hawa U'RE SO PWETTY.
Kalau adam U'RE SO CHARMING. Ceh.

Lagi berapa hari nak sekolah ? Bila start, tiga ke empat. Aku selalu konfius. Lepas call Atiqah, dia cakap Rabu start, nanti datang awal tau, hm. Lencana tak jahit, buku tak beli, kasut tak kapur. Macam tak sedia nak "back to school". Tak tahu kenapa. Sebab lepasni dah habis sekolah ke. Sebab lepasni dah tak merasa zaman persekolahan ke. Sebab lepasni dah takde perhimpunan pagi Isnin ke. Sebab lepasni, aih macam-macam.

Cuti ni tak buat apa sangat, rutin sama. Erm hm mmm erm hm mmm.
Macam mana kita nak lupakan someone ? Woahh, tiba-tiba. Aku rasa berdosa memikirkan seseorang yang entah tiba-tiba muncul dalam hidup dan ........ yang pasti aku tak nak persaan tu ada lagi. Itu saja. 
Bunga api semalam best gila, seronok aku tengok dekat tv. Petang tadi pergi jayjay, pergh. 1995's goodluck untuk Spm. Jangan asyik main Tetris Battle je *ini saya*. Kita buat ibubapa bangga dengan result kita k #TeamSpm2012. Happy new year to all people. Thanks reading. Bye.