Aku punya buzy kalah kau :)
POSTED ON 09 December 2011
Peace be upon to you,
So, Selasa tadi  hari pertama kali pertama tuisyen untuk bulan duo blaih. Dekat hamas memang aku tak rasa janggal sebab dah biasa. Tapi bila dekat delta terasa janggal, ingatkan takda yang sama sekolah dekat situ. Ghupenya first day je dah nampak Sim, Chay Fue, Vimallan dan Jason. Pheww. Sekarang nak tweet pun takde masa. Kalau tweet pun mesti bawa ke tengah malam. Blogging pun jarang, blogwalking apetah. As I said dekat previous entry, kalau boleh saya nak ajar diri saya supaya tidak memegang peralatan ict buat masa sekarang.

Sebab saya terlalu takut untuk menghadapi periksa "Senang Pi Mati". Ye, bulan satu ada, dua ada, tiga ada, empat ada, lima ada, enam ada, tujuh ada, lapan ada, sembilan ada, sepuluh takda. Kenapa sepuluh dah takde ? Sebab dia terlalu hampir dengan sebelas. Sebab saya  merasa diri ini tersangat awful, setakat lulus semua subjek semua orang mampu. Mencapai gred A- aku mampu ? 
Belum tanya A, apetah A+. Ya Allah
Saya hanya berharap berdoa belajar berusaha berdoa belajar berusaha berdoa belajar dan berusaha agar tahun 2012 menjadi tahun yang tersangat tak akan dapat dilupakan dalam ingatan dan berjaya menghasilkan sesuatu yang tidak disangkai oleh diriku *bm kelaut sungguh*. Kbai :})