Pretty december
POSTED ON 30 November 2011
Peace be upon to you,
Sebab Biwan takmoh belikan biskut beras *TIPU*
K yang sebenarnya sebab feeling saya perasaan saya hati saya yang dah *sigh*
Fyi, sekarang saya dah jarang update facebook sebab saya guna Twitter twitah burung beluh bas laju, k stop. Kalau buka pun tengok notification then logout. So, ikutlah saya dekat Twitter kalau awak mahu bab kiterw tuck kews4rh pown k4law aw4rks tuck ikuwt kiterw. Trollol ~ Kadang-kadang saya suka guna ayat rempit bagi orang susah nak baca. Susah tak susah tak ? Susah en en.

Kembali ke tajuk atas. Pretty december ? But Its suppose to be Worst december for 2011 because next year I'll taking SPM *nangesh*. Semoga Kamilah Kmrdn cemerlang dalam SPM-nya, Amin. Thanks buddies. Bulan duo blaih ceq dah start tuisyen meh. Tapi takpe, ceq suka cikgu yang ngajar ceq ni. Thank you Allah kerna telah ketemukan ceq dengan dia. Saya orang Selangor yang berlagak hebat pandai cakap bahasa Kedah, pishh :)

Start dari sekarang saya nak ajar diri saya supaya lebih menghormati orang tua. Apa sebelum ni kau kuang hajoq ka ? Dok ah dok ah. Terlepas cakap ja aih. Biase ah tu. Menumpukan sepenuh perhatian semasa pembelajaran. Kurangkan makan makanan yang mengandungi banyak MSG. Paling penting dan tersangat penting adalah jarang dan KALAU boleh tidak memegang peralatan ict langsung *tak janji* 
hihi. Kbai :})