I'm just like apanitakghetiaku
POSTED ON 01 November 2011
Peace be upon to you,

Okay okay, nak diringkaskan lagi walaupun takde lah ringkas mana 
---------------
Paper Kimia tadi es-yu-es-air-hesh. Eleh mana ada, kau tu je yang tak baca buku.
an an ?
Nak kata peberet subjek aku es-yu-es-air-hesh pulak.
B o O o. K foineee. Memang aku baca buku semua last minit. Tapi
yang atas ni semua reaksi daripada kengkwn di efbee. Belum tanya
satu Selangor lagi. Siapa yang harus dipersalahkan. 
Soalan ? Si pembuat kertas ? Kertas ? Diri sendiri ?
K, aku tanya peberet kaler dan cita-cita pasal Remy dekat Ishak tadi pun sebab 
aku kalah bet dengan Tasha ritu k. Kalau tak jangan harap aku nak tebal muka tanya 
benda2 tu dekat kau tadi k. Besok Mathematics jewwwr #ayatmintakbukulima,pish.
Goodluck, Gambateh. Kbai :})