Take, take, take it all
POSTED ON 08 July 2011
Peace be upon to you,
Tittle entry tadek kena mengena dengan posting. Memang lumrah aku cenggini, harap bersabar. Sobssss -_- Seharian aku conquer lappy kakak. Balik sekolah terus berhajat nak online guna lappy. Dah mintak permission dia, siap call pastu kena buatkan milo ais untuk acab semua semata-mata nak mintak password lappy. Dia dengan kakak je yang tahu. Guna lappy ni lagi best dari komputer besar tu. Boleh baring-2 semua, eeee shukenyewrr ~
Esok Hari Pelaporan Kad Adab. Habis-laaaaaaaaaah. 20 minit sebelum balik tadi masing-2 kemas kelas. Pastu siap tulis
Selamat Datang
Jangan Marah Kami
4ST2
:) :)
dekat whiteboard. Ditulis oleh Adyla dengan idea bebudk ST2 ni haa. Hahaa, kelakar betul. Tak tahu lah apa yang diperbualkannya nanti. Yang buruk-2 cikgu simpan dalam kocek sampai hancur terbasuh dalam mesin basuh eh, yang baik-2 boleh bawak keluar. Sayang cikgu, Awww :')
Nasib baik Mid-term ai okay tadek fail. Fiuuuuuh, lega badan. Minggu depan ni pulak exam Bulan Julai. Start selasa till khamis. Harap-2 boleh jawab sambil nyanyi lagu Price Tag, ewaaaah ~ Pandainya aku, kihkih. Awak, tadi saya tengok gambar baru awak yang diletakkan tuu. Makin kurus je saya tengok awak, tak makan eh ? Ke rindu saya ? Amboi melampau, hikhik. Pape pun, awaklah yang paling handsome dalam hati saya. Jangan menggatal disana yer. Menangis tak henti-2 saya nanti,teheeee. Kbai :')