Tebiat kut
POSTED ON 22 May 2011
Hi, esok exam fizik. aku rasa semua budak st1, st2 dan stm takut gagggaaaal lagii lepas tu kena turun kelas pulak, Haihhhh -.-
12.05 am semalam dah standby nak tido, Okay set. Sampai atas katil pegang fon siap pakai walkman pastu dengar lagu sambil tegok gambar kau pulak. Sudaaaaaahhhhh, 2.10am cuba nak tidoo tak boleh pulak. Turun bawah buat latihan si Addmath hensem tu prepare untuk Khamis nanti. Rajin pulak aku revise dia tengah-tengah pagi cemtu. Beberapa soalan yang tak dapat nak disolvekan tu, tinggalkan je. Dah pening, mata pulak macam sakit-sakit tertidoOo atas sofa.
Kakak yang baik hati kejutkan dengan cara mengejut dan aku terkejut lari naik bilik sambung tido. 8.30 am bangun mandi siap semua lepastu on PC. Ingatkan nak pegi jj pukul 11 am meet dengan cikgu Alissa, suddenly aku pulakk ada hal. Huwwaaaaaaaaaa :'( Dah ler lepas ni tak dapat jumpaaa dah. Huwaaaaaa, sayang cikguuuu. Lepas ni takde cikgu yang kecik molek ajar st2 fizik lagi dah. Masa praktikal cikgu pun da habis. Kalau cikgu terbaca post ni kan, saya nak cikgu tahu Ishhhhhh menyesalnya tak join tadi and saya sayang cikgu sangat-sangat. Kbai :)