I can not wait, huga huga ooh ohh
POSTED ON 25 May 2011
Esok Addmath last paper, tak sabarnyaaa *ceh, ayat bajet boleh dapat A+ je.InsyaAllah*. Tengah syiok-syiok perah otak masa buat biology tadi tetibaa
KEBAAABUMMM
kebabummm
dushdushdush, Kebaaebummm
*sound effect tipuu, harap maklum. Nobody's perfect*
ada accident depan sekolah. Macam biasa, mangsanyaa tak lain dan tak bukan macha perah-santan handsome tu. Kalau kau(macha) terasa dengan pujian aku kejap lagi ni sila PM di shoutbox aku yang comel tu eh. Kalau boleh tulis besar-besar siap boldkan lagi k. Kasi senang aku baca. [Weh, kau tahu masa tu waktu bebudak tengah datang sekolah kan. Kau tahu time tu tengah busy kan. Aku tahu pun sebab motor kau kalau seminggu tak memekak memang tak sah. Apasal lagi nak bawa motor lelaju. Hah, nasib baik kau pakai helmet tadi. Kalau tak, kesian minahaci kau hidup sensorang nanti ] . End story dia aku tak pasti sebab dorang pergi selesaikan dekat mana pun kesah apa aku dan yang pasti tiada kecederaan parah di tempat kejadian sebab takde darah pun.
Sasaran aku sekarang adalah cuti dua minggu yang tidak menyenangkan. Tak sabar betoOol mek, teneheee :D