entry-116
POSTED ON 23 May 2011
Mood sekarang tengah down. Kalau nak tegok aku beraksi, meh sini buat hal. Lepas ni dah takde dah. Cepat-cepat ! *k, abaikan tang yang buat hal tu, atau Stop disini atau lagi express, kau click [here] dekat kotak nun sanaaaa*. Tapi siyesly aku bengang gilaa lepas habis tuisyen fizik tadi. Sebab pertama, apasal exam fizik pagi tadii. Kedua, apasal ada orang rajin bawa kertas periksa tadi pergi tuisyen. Okay, tang bawa kertas tu takpe la kan. Lepas tu siap tanya soalan yang aku guna ulat-bulu-panjat-lidi tuuu apasal. Haihhh, bengang ni. Nak maraaahhh ni. Ketiga, apasal aku rajin datang class harini, Adehh. *memang muka aku tak pernah miss kelas tu punnn. Eh, SE-kali :') K, esok paper Math. Bab satu-dua lepas. Tiga-empat kantoi. Lima-enam Okay. Duty besok aku tak nak datang. Harap-harap diizinkan. Thanksbai