because I am husty *peace*
POSTED ON 20 May 2011
oKayHaiSemUa. mintak maap kalau korang tengah syiok baca post ni tetibe ada slank berubah, sebab Sekarang aku tengah manaip lelaju sebab nak pegi study untuk paper minggu depan. semangat betul, Padahal -nontoncitecintamelody-, ceit. teheee.
Masa dapat paper agama tadi terus bukak cecepat baca soalan dia siap tandakan terus. Padahal cikgunya tak habis edarkan paper tu pun lagi. Susah betul kalau dapat pelajar perasan cemerlang macam aku ni kan. Ilut suka kepala dia sahaja. Heh, aku takut aku lupa semua yang aku dah baca tadi la weh *terskema pulek*. Examnya mula 8.05 am tamat 10.05 am.
9.50 am dah completed, lepastu dok toleh kiri kanan tak tahu nak buat apa lagi 15 menit tu,haih. Dah tak tahu nak buat apa punya pasal aku pun baca page depan sekali daripada alamat sekolah sampai [SULIT] . Sekali arahan cakap (Bahagian B jawab 3 soalan sahaja. Soalan 1 dan 2 WAJIB, lagi satu boleh pilih). Ulang-ulang kot ak baca benda tu sebab sebenarnya aku tak buat pun soalan no.2 tuuuuuu sebab aku tak perasan soalan tuuuuuuu WAJIB. Jam pulak dah 9.52 am. Dengan gelabahnyaaaaaa ak jawab soalan no.2 tuu sambil terketar-ketar dah tangan sebab takut tak sempat. 10.01 am siappppp Dengan tulisan yang macam cacar marbanya. Laju tak tak laju ken otak ngan tangan aku bagi peranan diwaktu genting tadi. Resultnya tunggu lepas cuti sekolah nanti eh.
p/s: jangan jadi macam aku okay *senyum buat muka sambil peace*