I can't stop, I'm having too much fun
POSTED ON 13 March 2011
Okay Hi Assalamualaikum,
sekarang aku rasa freedom sikit sebab da siap marking kertas ujian bulanan 1 tingkatan 2 sekolah shahbandar. kalau tak, nak online pun susah. kejap kejap mama tanya, HAA DA SIAP TANDA KE BELUM ? Waduh, Hehe. so nak tak nak kena lah siapkan dulu baru senang hati sikit. memang dah jadi kebiasaan aku dengan kerja kerja amal tuh :D
lepas solat maghrib tadi baru mula menanda. padahal dari semalam mama mintak tolong, Hehe. pukul sebelas-empat-puluh-lima macam tu tadi siap. laju-tak-laju tak aku tanda 5kelas-darab-39pelajar mcm tu. aku harap tak de sebarang kesilapan terlebih markah disitu *jahat tak aku,mwahhaa :D
Ehemm.. sekarang blog aku dah di touch up sikit. dah di make over sikit. dah tambah blusher eye shadow mascara sikit. lawa tak ? *muka tak malu :') semuanya aku edit dengan bantuan tuto tah sapa-sapa yang aku jumpa aku guna. yang aku tak paham aku tekan Ctrl-4, akhirnya beginilah.
aku rasa cuti sekolah ni mcm sekejap lah. sekarang dah isnin. tup tup dah sabtu pulak,haih mcm tak cukup jela :D Before cuti sekolah haritu aku bagi nama juin fizik punya apetah, buat parachute. aku dengan aisyah. memandangkan rumah kami dekat. maybe agak senang untuk kami discuss nanti. Okay, princess yang tak berapa nak prettay ni nak pergi beradu dah. kbai .