I think because of yesterday
POSTED ON 09 February 2011
saya memikirkannya dan
:: o t w ke kantin tadi :: *tiba-tiba
liyana: kamilah, kak zubaidah cari kau tadi.
saya: apasal ?
liyana: kau dapat pengawas percubaan.
saya: oh, okay *blur dan terus pergi*
__________________________________________
lepastu terserempak dengan kak bedah kat kantin, settle. okay sekarang saya nak announce
ini-adalah-permintaan-menjadi-pengawas percubaan untuk kali yang ketiga saya. first dapat masa akhir form1. okay saya terima tugas yang mulia tu sampai akhir tahun form 2, then dengan berat hatinya saya dah meletakkan jawatan tu, yeay ! haha. masuk form 3, guru kelas saya nak tulis nama saya dalam senarai pengawas percubaan balik. cepat-cepat saya bagi red sound kat cikgu tu,fiuhhhhhhhhh selamat :D tuptup tadi dapat balikkkk. aish apa ni. saya tak suka lah, nanti saya penat, nanti tulang belakang saya sakit. nanti homework saya tunggang-langgang macam bilik saya kalau pagi pagi. ceitttttt, bab bab alasan ni memeng kau pro kan kamilah. okay saya tipuuuuuuu sebab yang sebenarnya, saya ni M ! *malu malu,hehe* tepuk tangan untuk
lin tan sun ling a.k.a axel
firdaus a.k.a daud
syazana a.k.a nana
zahid a.k.a doktor
-
-
- lagi ak tak ingat -
-
- sorry -
-
sebab dapat pengawas percubaan jugak. korang mesti tak nak kan. ak tahu weh sebab ak pun camtu jugak *senyum nampak 9 gigi atas 10 gigi bawah*. kalau saya terpaksa terima balik jawatan mulia tu, saya infom yah.
hari ke empat awak di sekolah baru. mesti best dapat geng dengan budak-budak lapan-airs tu kan. nanti awak belajar rajin-rajin sampai expert addmathbiologychemistryphysic dan lain-lain lepastu awak jadi doktor lepastu kalau saya sakit saya jumpa awak eh *senyum nampak 9 gigi atas 10 gigi bawah*