hide sadness with the happy story
POSTED ON 02 February 2011
heyyoo readers. wassup ? sedih ? pegi amek tisu satu kotak. happy ? good, ilikeit. how holidys ? homework tak siap lagi, uhh -.- . okay,buka sekolah nanti kite da tak payah nak malumalu macam kucing jiran sebelah yang menggedik mintak penyepak lagi. engkau pun dah takde sebab pergi sekolah baru suasana baru kawan baru girlfie baru,upss. ak tahu kau tak mcm tu. boleh ak selalu lepak tempat amal dalam kelas. kalau tak asyik duduk tempat sendiri lepastu letak muka dekat meja sampai sakit dagu jeh. bercakap pasal amal, ak dengan dia sedara berapa pupu tah rupanya. kami tahu pun sebab terjumpa dekat wedding pkcik sedara semalam. lepastu jumpa safirah kawan sekolah rendah. pun sama weh,kami sedara jugak. wa terkezut bila dapat tahu belita ini lu tahu.
gamba bdk di tengah tu bukn anak kpd pengntin okay, tetapi budak comel yg saya suka

*Menyendiri lagi menyendiri lagi disaat kau tinggalkan diriku pergi.
Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
Semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta.
Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencinta.*

apasal korang baca yang dekat atas ni. ni lirik lagu yg telah diciplak dan diedit oleh saya jer sebenarnya, kah kah kah