problematic
POSTED ON 29 December 2010
hye semua :) mood hari ni ? tiada mood -.- Sebab di luar sedang jerubu. jerubu ? ialah asap yang boleh membuatkan orang sakit. pandai2 jer ak explicate pasal jerubu ni HAHA. so semua kerja rumah ak tak sentuh langsung especially bab sidai kain. biaq pi lah kalau ak kena leter pun. asalkan ak tak sakit sakit bila bukak sekolah nanti HEHE :D
pak anton tolong bagi lirik lagu abadi selamanya yang dalam sinetron lagenda ke saya
saya sangat suka lagu itu
saya sangat cinta lagu itu
saya suda lama mencarinya,tetapi tak jumpa.tolong ya
dah baca kan, sekarang ak nak cite sikit. ayat kat atas tu sebenarnya daripada my loveydovey mom tau. dia suruh ak carikan lirik lagu tu untuk buat choir sekolah katanya. ak pun dengan baik hati tulus ikhlas suci murni ni pun tolong lah dia carikan. then tak jumpa kau tau tak. ak pun tak paham apesal dia tak mao keluar2 jugak bile ak search, tension je. yang keluar pun lagu lain but tajuk sama,apa nih. tapi lagunye ada pulak dekat 4shared. daripada bila tah sampai sekarang ak try cari lirik tu kat mr.google tak jumpa2 weh, tak femes agaknya lagu tu HEHE. so kepada sesiapa yang dah jumpa sila PM saya yah http://www.cute-smiley.com thankyou and cheerio :)