nasi dah jadi bubur, me too
POSTED ON 22 December 2010
salam buat semuanya. ambuih entry aku, berpribahasa pulak HAHA. ya allah kau berikan lah saya dan kamilah kamarudin mendapat keputusan yang lulus dengan cemerlang pada esok hari,AMIN. terima kasih ea anda semua. weh ak pun form three jugak. aku pun amek result esok jugak. so, ferrhtakhub ghepyhha assamickphuy fepsltubh weskoyu juklehgu ghutakfunteh ? Tak paham diam :D . aku pun rasa debarannya jugak. ni tak, kalau boleh semua (f.3) nak letak status pasal result sampai dua page kat home facebook ak,aduh. so kau orang tak yah la nak menambahkan debaran aku ni lagi . kang tak tidur malam aku asyik berdoa pulak,hehe.
macam macam jawapan yang aku dapat bila tanya ada apply mana mana ka ? ada yang cakap depend result la. kalau OK stay,if tak PINDAH. ni yang sebaliknya pulak, kalau OK pindah, if tak stay. ahh, suka hati kau orang punya hatilah, hehe.and kepada bestbestfriend aina nabihah nurul najihah nur atiqah natasha dayana, share share la result tu dekat ak eh :') kepada bestfriend memey syerra aznieta jea zulina wan fatin khal semua budak tiga musytari duazerosatuzero dan semuanya, nah
pegi ke write message --> tutup skrin fon dengan tangan,mesti tutup okyh --> tekan slow slow no ni 2551843123781 866677691 guna kamus english *ABC yang bergaris tu* --> then buka tangan anda . good luck to all PMR candidate, TOMORROW . senyum semua http://www.emocutez.com