all in one post
POSTED ON 27 December 2010
haa hye :) nampak kan picture kat atas. apa tu ? Cerita baru yang dekat tv3 pukul 6.30pm tu. tak tahu pegi tengok. starting dia jer da macam best *episod satu. buat kek ada cream cream, cokelat, buah cherry pstu siap berpusing pusing bagai. tiba tiba .. mimpi rupanya, tipah tertipu betul HAHA. mungkin akan jadi kenyataan bila episod dia da mencecah berapa puluh camtu kan, pedulik hape aku tengok je si melur comel tu :D
thankyou kepada semua yang telah mendoakan kejayaan saya. sungguh tak disangka dengan keputusan pmr pada 23 dec 2010 hari tu. amat memeranjatkan buat diri saya sendiri, family, sepupu sepapat dan mungkin teman teman serapatku. juga congratulation kepada semua membe membe belajar sama sama lagi untuk spm pulak,hee
HAHA. kemenangan berpihak kepada malaysia semalam dan aku tengok sampai habis wok, wuhhoo I'm proud to be a Malaysian. pstu tak bole belah sorang akak nih punye status dekat facebook bangbang pamungkas kiter clash. waduh waduh kecut perut aku gelak weh