idk
POSTED ON 10 November 2010
tiada sebarang hubungkait langsung dengan gambar di atas ini. sila abaikan.terima kasih :)
aku tak suka handphone touch screen sangat. padahal fon tu da cukup bergaya plus kachak seperti kim bum da apabila digunakan. lagi aku lebih suka tengok lelaki cina daripada melayu except 'yang melayu seakan akan cina'. tak tahu kenapa dan jangan tanya, memang taste aku begitu kuts*jarang jumpe dan bagaimana masa hadapan,okyh lupakan*.
lagi, kenapa aku lebih suka sayur kobis jerrr daripada yang lenlain tuh, padahal khasiatnya lagi better dari kobis kuts. dan allergic gilaa dengan buah mengkudu. saya ulang BUAH MENGKUDU*automatik akan berjauhan dengannya*. lagi, kenapa setiap hari selasa mesti tak miss menyebut iceblended vanilla tuu*over addicted ker hape kamilah ni :P *.
lagi, kenapa engkau tiba tiba ada dalam mimpi aku hari tu. hahahahahahaaa, sumpa tak paham. pastu ada mak engkau sekali lak tu, kau bawak dia naik motor warna putih * lagi aku nak tergelak pusingpusing bila diingatkan kembali * dan seorang budak lelaki yang tidak dikenali *lupakan lupakan*
lagi, kenapa aku masih disini menaip padahal maghrib menjelang tibaa. okyh, see you in the next post. cheerio