freaking post
POSTED ON 03 November 2010
tick tock tick tock yayeah dah third november laaaahhh.terkejut tak terkejut tak.belaja macam nak gila suda.tangkap gamba kelas suda.penilaian menengah rendah suda.memboring macam nak gila juga suda.main tacing tacing memang selalu.gelak gila gila juga tidak ketinggalan.haaaaa,results pmr ?? ouhh belum laaahhh !!!*okyhhentikannya*.so apa yang patut dilakukuan untuk mengisi segala kelapangan yang ada niihh. melepak? ape kejedah weyh. duduk rumah dan menghadap komputer duapuluhempatjam? gila ke hape.kang tak pasal pasal tahun depan pegi sekolah pakai spec pulak. baca buku sejarah form4 untuk persediaan awal? pegang kejap dan bcfgtjk,teheee. bekerja? belum masanya lagi kots. pegi holiday? coming soon,da ada dalam list pun :) . makan tidur berak solat? itu wajib weyh, lagi lagi*ouhh lupakan. eh kenapa perlu mandi sehari empat kali? untuk mengelakkan daripada badan berbau. knpa tidak mamakai deodorant jeh? untuk berjimat cermat dan mengelakkan pembaziran lah. habes kau ingat mandi empat kali tu tak membazir air ka? ERR..ERR :') so mandi dua kali jer tak sala lah kan sbb aku mandi dua kali sehari jeh sbnanye.hehe. lagi kenapa kita makan nasi? sebab kita orang malaysian. makan roti tak boleh ker? suka hati engkau laa,macam boleh tahan pulak kau.HAHA. erh lagi kalau bulu mata jatuh/gugur menandakan orang rindu? MENIPU sungguh. aku tak percaya langsung dengan mitos segala tuh cus bulu mata aku jatuh/gugur biasanye lepas aku menggedik menggesel gesel dia.heee. disebabkan korang rajin sangat membaca freaking post nih,so aku sajikan korang dengan video ni