lelaki idaman :')
POSTED ON 25 August 2010
mahu yang bagaimana wahai kamarudin daughter's ? okeyh :-)
1- kau mesti HENSEM . tak hensem tak mahu . ecehh
2- kau mesti kacak . ececehh minah nih . ahah
3- kau mesti pandai bab bab agama nih .
4- kau mesti kena suke camera macam aku .
5- kau mesti kena perangai yang gila gila seperti aku .
6- kau mesti tak boleh guna bahasa yang terlalu baku, if tak REJECT .
7- kau mesti pandai masak so ak boleh belajar dari kau nanti . HEHE :')
8- kau mesti baik .
9- kau mesti tak sombong .
10- kau mesti romantik .
11- kau mesti ade kerjaya .
12- kau tak boleh susahkan aku kelak .
13- kau mesti tinggi dari aku . seMESTInya .
14- kau tidak playboy . aku BENCI playboy .
15- kau mesti pandai segala solat, if tak REJECT .
16- kau ialah ISLAM .
17- muka kau kena putih .
18- badan kau mesti yang sedang sedang gitu .
19- kau tak kuat makan supaya ak tak payah kena masak banyak2 . hehe
20- kau kena terima aku seadanya .
21- kau kena terima parents aku, if tak REJECT .
ade segala itu pada diri anda ? sila datang kaunter 8, ulang suara kaunter lapan ea .. hehe . chett, baru limabelas suda mahu cakap itu semua. perancangan masa hadapan katenye. HAHA