about me
POSTED ON 19 March 2009
actually, nothing much about me. my name kamilah binti kamarudin. mirl for short.lahir dekat HTAR. budak Selangor. zodiac Leo. tinggal kat Klang bandar yang selalu sesak gila . agak pemalu dengan budak yang baru kenal, tapi kalau dengan yang da lame kenal tuh, maybe kalau jumpa da macam orang gila sikit. tak minat nak bercouple, cuz for me couple takbesh. orang cakap my voice soft. but for me, my voice are same with korangnya voice lah.. bahasa aku agak kasar, so kalau aku ada tercakap yang hurt your heart, I am sososo SORRY..!! ak ada 2 bff. Nama dorang Nur Atiqah. dia ni agak manja ckit, pandai subjek math, peramah n dia minat sorang boy ni. his name, ouh secret lah. Lagi sorang ni pulak Natasha Dayana. dia ni nakal sikit, suke kacau aku. pandai berbahasa cina, she is so cute and dia suke ckp satu word ni "bushubishi".. aku pelik gila dengan word tuh. bile tnye, dr mne kau dpt word tu, then she said aku dapat word tu dari 1 cite korea ni. then aq ouh... heheh !!